ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قرارداد دیاباته ۹ تیر به پایان می‌رسد| حقوق شیخ ۴ ماه عقب افتاده

  • کد خبر: ۶۷۸۸۱
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
قرارداد دیاباته ۹ تیر به پایان می‌رسد| حقوق شیخ ۴ ماه عقب افتاده
درحالی که قرارداد دیاباته با باشگاه استقلال ۹ تیرماه به پایان می‌رسد این بازیکن که درتمرینات روز‌های اخیر شرکت نکرده از باشگاه خواسته اجازه دهند به کشورش بازگردد. درخواست که با مخالفت اولیه کادرفنی مواجه شده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شیخ دیاباته زمان قابل توجهی است درتمرینات استقلال حضور ندارد. ابتدا گفته شد دیاباته با مصدومیت مواجه است، اما حرف‌های سرمربی استقلال بعد از بازی با ذوب آهن نشان داد که ماجرا چیز دیگری است و شیخ با مصدومیت دست و پنجه نرم نمی‌کند. درحالی که قرارداد دیاباته طبق توافق ۹ تیرماه با استقلال به پایان می‌رسد، این بازیکن از باشگاه خواسته با مرخصی یک ماه اش موافقت شود که باشگاه استقلال این درخواست را نپذیرفته است.

 

مجیدی ظاهرا به باشگاه گفته، چون دیاباته آماده نیست درتهران بماند وتمرین کند. درخواستی که مشخص نیست با موافقت دیاباته مواجه شود، یا خیر. به نظر می‌رسد ماجرای دیاباته با باشگاه استقلال وارد فاز تازه‌ای شده و این بازیکن در مسیرجدایی قرار گرفته است. بازیکنی که حضورش درشرایط آمادگی می‌تواند کمک قابل توجهی برای استقلال باشد، اما در این فضا بعید است که دیاباته با استقلال ادامه همکاری دهد.

باشگاه استقلال در عین حال ۴ ماه است حقوق این بازیکن را پرداخت نکرده و دیاباته هم ترجیح داده در این شرایط خودش را درخانه محبوس کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->